(خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی) × 100000000
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):
این نظر توسط sinpar در تاریخ 1394/2/10/miss-neverland و 11:49 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

Parna vaghean jat kheili khalie
rasti in postet be ghole reihane aaaliii bod.


پاسخ: مرسی دوستم

این نظر توسط fatemeh .h در تاریخ 1394/2/10/miss-neverland و 11:26 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

پرنا ی ابریشمی من وقتی رفتی احساس کردم خیلی سرد شده دلم میخواستم های های گریه کنم.دلم برای تیکه کلامات تنگ شده آخرین تصویر از تو عزیزم ،ی دختر خندون که سرشو کج کرده

روز اول کلاس تابستانی یاد باد
پاسخ: ممنون فاطمه جون راستی تولدت مبارک خانومی!

این نظر توسط helia.shhh  در تاریخ 1394/2/9/miss-neverland و 19:40 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

DOOS joooon mnm delam barat tang shode.,yadet bashe k hichvaghte hichvaght sardo khoshk na bashy .akhe dg ki mikhad gheir az to maro bkhandone  va ki b mehrabony to.badesham mn  to ro bishtar az onke mno dos dary doset daram , sanian dg tamoooom shod age chizy ro ja andakhtam bgo bnvisam .. gooooood bye RAFIGHE kharegy.


پاسخ: عزیزمی. اختیار دارید من از راه دور هم به این وظیفه بزرگی که رو دوشمه عمل میکنم جونم. :)

این نظر توسط reyhane در تاریخ 1394/2/9/3 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

این پستت عالی بود و یه دست و جیغ و هورا هم میخواست
بهتره تلافی کنم و بگم : جات اینجا اختصاصیه ، تو قلبم!
پاسخ: ممنون عزیزه دلم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: